Valbo

vi var till Valbo men gick bara på Ikea. somnade runt halv fyra så har varit helt seg hela dagen. Ja inte blev det så mycket handlat. En ny diskhylla,värmeljus, tvättkorg och nå mer småkrafs. Jag hade inte varit dit på länge och mycket folk var det. Lotta med familj hade vi stämt träff med och Anki med barn åkte med oss. Kul att träffa Mora barnen blir inte så ofta. Mina dagar går åt till att försöka packa lite varje dag utom nu i helgen. Längtar men är stressad samtidigt, jag vill ju att allt ska vara klart på några timmar. Måste beställa ny spis med men måste kolla vad det ska vara först tre fas eller vad.


Det ser mycket större ut på baksidan än framsidan



färgen har mörknat på solsidan det får vi ta tag i nästa sommar.



Här får vi spela kubb och brännboll. Som Anki sa här blir bra på midsommar.

här vill jag ha en båt till nästa sommar-

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysigt !! :) Tack för igår även om jag var sur mesta tiden ;). Kram

2010-09-06 @ 09:49:28
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0