Nu är det sällan jag bloggar!

Men vem har tid med det när man nyss flyttat, fullt upp att ordna och njuta. Känns som om jag kommit till himmelriket, så tyst och lugnt men får se vad jag säger i vinter om det blir som förra. Men det överlever jag nog med.


Dem skylten hittade jag hos Majascafe´och den pryder min förlåt vår ytterdörr och stämmer så bra.

 vårt ute dass är lite mysigt att sitta där innan det blir för kallt. Man kan sitta och lyssna på tystnaden eller bara på fåglarna som hörs.
Har ju köpt en bil men det krånglar lite i bland med det elektriska så David har lovat att titta på den.


En kvällsbild som inte blev så bra men hemtrevligt

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning mitt i idyllen! Ni har det såå mysigt så! Fast det där med utedass o vinter kan jag vara utan! Jag är uppväxt med sånt...men vet ju att ni har toa inne också!

Hoppas du får bukt med ditt onda! Jag blir väl aldrig av med mitt....

Och du...synd att det är såå lång leveranstid på barnbarnet!!

Kramen!

Ragnvi

2010-10-15 @ 06:45:09
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack Eva!

Ja, jag & Tobias har köpt honom.

Han är Chihuahua med lite Jack Russel i =)



Hoppas allt är bra med er också.

Kram

2010-10-15 @ 15:17:11
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0