snart är det jul

Mina små hundar Zeke och Marrta vill inte vara ute lång stund nu när det börjar bli kallt, inte jag heller. Jag är ingen vintermänniska. Hösten gillar jag när man kurar ihop sig och tänder ljus. Njuter av lugnet här ute slipper allt som var jobbigt där fast huset är ju kvar men Gabbe hyr det. Ja och det känns bra det för vi har så mycket grejor kvar i källaren som vi får ta i tu med sen.
Kaisa ska ju ha venisarge på galleria mazarin i söderhamn och vad blir det för datum om inte 11 dec då ska vi med Jans jobb till orbaden på julbord och ska sova över där lyx värre. men så typiskt att det blev då för vi ska vara där 12 på dan och kommer hem dan efter. Men vi var ju med i Sundsvall jag och Gabbe men inte Jan. Det håller ju på till januari så vi får gå en annan dag.
Ja nu är det snart jul och jag hoppas vi kan vara tillsammans på julafton som vi brukar. Älskar min stora familj.



 goa Marrta









Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh, jag saknar Zeke & Marrta!!

2010-11-12 @ 15:20:03
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack!

Jag hoppas det.

Kram

2010-11-13 @ 01:52:38
Postat av: Elin

Det måste ha blivit något fel, det var tydligen borttaget, men har satt dit det igen.

2010-11-15 @ 16:46:46
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0