Trött så trött

Men det är ju den årstiden så är väl bara att lunka på. Idag har vi äntligen fått vara bara hemma och Jan är ledig onsdag och torsdag sen blir det ensam helg igen då. Tur man har djuren jag går och pratar med dom när jag inte har nån annan. Känner mig lite besviken på en sak men det får väl vara som det är. Skulle felsöka min bil på verkstan i dag men när den nu helt plötsligt fungerar så är det svårt, vi får åka dit när det händer igen. Det är blinkersen och vindrutetorkarna som rätt som det är bara slutar sen börjar de funka igen.
Trivs så bra här och Gabbe trivs i sitt hus eller vårt som han hyr. Alla nöjda och glada. Ja imorgon ska vi fixa lite ute ställa in lite grejor om vi får plats innan det blir snö igen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att alla är nöjda och glada ! :D Kram

2010-11-03 @ 22:39:43
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0