Snö snö kallt och blåser!

Jag gillar inte vintern alls, jo om det bara är lite snö och ca -5 grader. Jan jobbar och jag sitter här som vanligt och glor in i denna maskin. Hundarna trycker sig imot mig och det är varmt och skönt. Åkte till stan idag i min lilla ford men dålig värme och ingen fläkt så fick skrapa is på insidan hela tiden. Vete sjutton hur jag ska göra med den bilen. Får väl skjutsa Jan till jobbet och ta hans bil sen hämta honom 23.00 på kvällen. Om vi inte hittar en annan andra bil då till rätt pris. Ja vi får se hur det blir med den saken. Känner mig lite insnöad nu för det har kommit bra mycket nu. Vill ha sommar nu så vi får mysa ute med hundarna och åka i båten som vi köpt och som ska komma hem hit snart. Jan som köpt den av en på jobbet. Har legat till sängs måndag-onsdag ont i halsen men även mått illa men det är troligen en biverkan av en medicin jag fått. Första advent på söndag det går så fort allt nu mer. Längtar nu tills Jan slutar jobba sen blir det sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0