Litte ensamt

Känns så tyst och långsamt vissa dagar när Jan jobbar, jag har ju hundarna men ändå lite trök är det. Var på promenad med hundarna och de ville inte gå in när vi kom tillbaka och inte jag heller så skönt ute.
Ja i går var det morsdag och uppvaktad blev jag, fick en härlig korg med vin ostar räkor kex och vindruvor och en paprika det var en så bra grej de hittade på. Roligt när vi samlas hela stora familjen men saknade Lotta med fam. men de bor ju i Mora och Patrik fyllde år han med samma dag. De kommer hem nu på fredag när deras farmor ska begravas. I söndags tvättade jag husvagnen utvändigt och i lördags städade vi tillsamans invändigt. Jag längtar så att få köra den till Djupa och ställa den med Lasse och Karin, tror det blir en härlig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0