Flickornas farmor är borta

Min före detta svärmor Sylvia och mina flickors farmor har dött. Flickorna var dit ihelgen och trodde nog inte det skulle gå så fort. Flickornas pappa kunde inte ens ringa och säga att hon var borta, så tur det finns andra i släkten som talar om. Nu är han en sån pappa som inte borde få finnas, han har valt att inte ha kontakt med sina barn. Och han träffade säkert inte sin mamma innan hon dog. Jag fattar inte hur man kan välja bort sina fina barn och barnbarn helt frivilligt. Jag skulle inte klara av att vara utan min familj, jag känner en sådan ilska mot honom för allt ont han gjort mot mina barn och även mig. Men som tur är har mina barnbarn en jätte fin morfar ändå min Jan.
Flickorna mina hade kontakt med farmor och det känns bra att de hade det när inte deras pappa vill träffa dom.
Vila i frid Sylvia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0