En salig blandning i mitt hem

Jag bor i hop med både djur Jan och en salig blandning av diverse prylar.



Mannen i mitt liv som står ut med mig i vått och torrt. Tycker lite synd om honom ibland.



Gandhi som flyttade in när Gabbe inte hade tillräkligt med tid åt honom. Han älskar när han hör Jan komma hem det är nog hans katt och katten själv får välja.



Ja och för fem månader sedan flyttade Zeke in som är en chihuahua som är så söt och go.

    




Ja det är en salig blandning hos mig men jag trivs med det och det är ju huvudsaken andra får tycka vad de vill men det är mitt hem.
Zeke och jag gick till blomkransen till Elin som är dotter till Zekes förra ägare som har björnstuganskennel mamma Sussi var där så vi fick en trevlig stund där. Zeke älskar att träffa sina tidigare sambos både hundar och folk. Solen skiner ju i dag så det var skönt och lite känsla av vår. Tänk om snön smälte fort nu för jag vill ta hem husvagnen från mohed och städa den . Sen blir de nog att ställa den hos Lotta och Patrik i Mora.
Vi har inte sovit nå i husvagnen sen det blev snö och det är ju för att Jan jobbar så mycket nu. Det är så avkopplande att vara i husvagen inga måsten där.



Grisen vid min utanför min dörr får avsluta fast borde nog ha startat med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0