Midsommarafton

Vi fick en härlig midsommar, lite regn mitt på dagen sen fint. Tog en massa bilder men Lasse och Karin vägrar vara med här på bild men det du Karin Lisa sa inte nej så henne kan jag lägga ut.



En riktig sötnos är hon.


Ja man ska vara glad när det är midsommar helt rätt Jan.

Ja nu sitter han och undrar säkert är det verkligen starköl.

Ja höjdpunkten på midsommar är väl grillning färskpotatis och sill. Just ja nubberöra är ju en självklarhet och en nubbe till den. Det blev en rolig avslappnande helg, och vi kommer ju att stå där hela sommaren så det kommer att bli fler sådana helger.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig o alla sötnosar! Lisa är gudomligt söt! Janne också, fniss! Hinken med sommarblommorna..mmm!

Himlans fint ditt nymålade skåp blev! Tänk vad lite målarfärg kan göra! Jag målar också lite möbler när jag orkar...och sambon målar på huset när andan faller på...

Kramen!

Ragnvi

2010-06-30 @ 13:28:50
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0