Målat skåp och lite om väder

Dåligt väder och känns som om sommaren kommer att bli så här. Längtar ut till husvagnen men Jan har jobbarhelg så det blir inget. Riktigt bra vecka har det varit, jag har faktiskt gjort en massa saker som borde gjorts tidigare. Midsommar nästa helg då och hoppas på fint väder för då drar vi till husvagnen. Längtar efter sill och grillat då. Ja det ska bli kul att se om sommaren blir lika hemsk som vintern var och då blir kommande vinter jobbig.

målat om vårat vitrin skåp som var i furu inte så bra bild men det syns ju fast skulle haft en före bild också. Fast alla vet ju hur ett furuskåp från ca 20 år sedan ser ut. Jag hatar furu.
Gabbe åker i morgon till Göteborg på nån music festival och då vet ju alla som känner mig hur hispig jag är. Ja trafiken och allt runt om, får sysselsätta mig så jag inte har tid att tänka.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jätte fint blev skåpet!!!!!

2010-06-20 @ 10:01:15
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0