Trök dag

Allt känns upp och ner. Ska försöka ta mig till Anki med mina vovvar så kanske det blir bättre. Känns som varje dag är en evig kamp och det är jag ju inte ensam om finns dom som har det värre en liten tröst. Om jag bara hade något nån timme per dag där jag kunde göra något som fick mig att må bättre. Kanske skulle kunna orka med ett jobb nån timme i vecka haha men var finns sådana jobb? Hundvakt kanske men då ska de gå ihop med mina och min stackars Gandhi katten flyttar nog då. Ja vi får se jag har tagit mig igenom förr så gör väl det nu med.

Men har ju dessa två godingar som förgyller mitt liv allt de kan

Kommentarer
Postat av: sara

söta!

2010-07-07 @ 13:32:33
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0