Mora igår

Vi åkte till Mora för att fira Noahs 4års dag som var 30 juni. Fint väder varmt tills vi skulle åka hem ett åskväder och störtregn kom. Vi grillade hamburgare och korv och myste.


Gabbe badade friskt i det kalla vattnet tror det var 18 grader.



Lotta och hennes två barn ses lite för sällan men tiden räcker inte till när Jan jobbar det schema han gör.


Som vanligt bara bilder, men jag är ingen skrivartyp och just nu är det torrt på alla sätt. Snart åker Jan och jobbar 12.30 och sen hemma igen 23.00 så jag vet fasen inte vad jag ska hitta på.
Den här bilden togs en annan dag tycker den är härlig för tuppen i munnen och tvinna på någons hår det gör Livia när hon är trött.
Skulle ha städat lite men vem orkar i denna värmen. Jag borde börja plocka bort allt rammel som ska bort och få lite mer plats att röra oss på. Men vem orkar det nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0