natur rutan

Fick så söta bilder på Zeke i dag som jag vill dela med mig



sötnosen min

'



Myskatten Gandhi

Julia och Ängla sover här  i kväll de är så snälla leker själv. Nu ska de sova för imorgon ska Julia på dansen.




Min ängel så rofylld. Bara suttit vi tvn hela kvällen lite tråkigt men finns inte så mycket att göra heller. Nu fick jag en gonattkram och det är inte varje kväll man får det. Nästa lördag ska vi till Mora på dop hela högen. Lilla Alicia ska döpas då. Imorgon hoppas jag på en lugn dag men det blir väl som vanligt att man inte kan koppla av. Skulle visst köra hem nå möbler från Gabbe med. Ja nu ska ja försöka varva ner och snart sova brukar inte bli så många timmar natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Han är rent av bildskön lilla Zeke! Och kattan är ursöt han också! Är det en han förresten?!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-10 @ 07:36:37
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0