Äntligen funkar det att ladda upp bilder

Äntligen fungerar det att lägga upp bilder igen.

Blev inga bra bilder vete katten vad som hände. Tur att Kaisa tog en massa bilder liggandes på golvet ena stunden och stog på en stol nästa gång. Hon kan det här och jag borde kunna som jobbade på Wåhlstedts foto i 15 år och fotade i ateljen, men då var det inte digitalt. Jag skulle ställa in min manuellt men det krånglade men det gör ju inget för jag får säkert bilder från Kaisa skickade till mig.



Stolt pappa Patrik och den mysiga prästen. Han lät Noah spela på orgeln som avslutning det lät nästan som det var riktigt haha det blev lite mysigare och inte så stelt.



Tänk att man fick sonen på foto utan grimarser.

så go hon är Alicia och så likt sin mamma när hon var liten.

Jaha då gick det inte mer att ladda upp bilder, jag blir tokig. De sista två bilderna är det Kaisa som fotat. Ja vi hade en så mysig dag i Mora synd bara att det blir så kort tid man blir där. Hon växer ju och man hinner inte med. Men hon är en härlig liten tös.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fina bilder!!Utom på mig då så klart för jag är bara en tjockis ser jag! :/

Nu blev jag ännu mer peppad att banta haha kram

2010-01-18 @ 22:40:48
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0