Alicia



En riktigt go och glad Alicia. Och jag är glad med lyckades ladda upp en bild efter evigheters väntan vete katten vad som är fel. Ja nästa bild gick inte tydligen får jag bara ladda upp en eller två bilder. Undrar om det är bara jag som har problem i så fall kan det vara brandväggen då. Alicia är så lik sin mor när hon var liten det var en sån bild med Lottas foto bredvid henne jag försökt lägga upp men ska försöka igen.

oj nu fick jag vinst fattar inget.




Ja nog ser man vems dotter det är. Jag måste fråga min andra dotter Kaisa varför jag har problem med bilderna nu mer. Kanske det är den här data eller vet inte vad. Tur man har datakunniga barn. Jag har haft en bra dag och även en bra helg som var. Kaisa är ju i Forsa så vvi ska fira henne i helgen, fixade presenter i dag som vi hoppas hon gillar. Nu blir det tv ett tag

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Skrattretande lika är dom jänterna!

Grattis i efterskott till Kaisa!



Jaadu Eva..jag får lov att klara mig utan internet ett tag...får fullt upp ändå!

Kramen!

Ragnvi

2010-02-04 @ 07:09:38
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Eva stureson

mm såg det lycka till du blir abstinent kram

2010-02-04 @ 10:57:18
URL: http:// evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0