Jobbar vecka

Den här veckan jobbar Jan 66 timmar. men sen förra torsdagen till och med onsdag har han jobbat förutom förra Söndagen. Det har varit flera långpass 13-14 timmar. Känner mig lite ensam men samtidigt är det roligt för vi har mycket mer att prata om när vi väl träffas.



Lillprinsen älskar sin nya soffa, Gandhi smyger dit ibland är ju faktiskt hans med. Han är ju så go och fin våran Zeke. Tänk vad tråkigt om man inte hade dessa två, de är ett bra sällskap folk tror nog jag är alldeles galen jag går och pratar med dom hela dagarna. Men har jag påstått att jag inte är galen nej det har jag inte.



Här sitter hon med sin kamera hon som alltid går och har den med sig,känner sig säkert naken utan den, och David tog bilden med min kamera fick sitta och radera en massa efter honom. Han fotar allt och alla i hemska vinklar.



Det bästa man har lägger man på bordet, ja David igen som varit framme.



David Malm som fotat allt utom Zeke som jag fotat. Tänk om man visste nå hur Jan jobbar vill faktiskt till husvagnen nu snart. Längtar efter att sitta inne i den och mysa med ett glas vin och spela spel eller bara se på tv, kanske gå på promenad om vädret är bra. Oh nu längtar jag riktigt mycket.
Ja som nog alla vet är det os hemska saker nu är det Jan som har tv dosan och våran ena tv är inskickad och fick besked att vi får en ny men nu vill jag ha den. Vill inte se os.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0