Marrtas ultraljud

Hade visning i onsdags två olika fam. kom idag fick vi beskedet att ingen av de ville ha huset. Det var tydligen för litet är 126kv. Men det har ju bara varit ute i drygt en vecka så det kommer väl fler. Sen satte de inte upp skyltarna förän samma dag visningen var lite dåligt tycker jag. Jag vill få det sålt så jag kan flytta till min stuga, visst vi har lånelöfte på båda husen och kan köpa det andra och sälja under tiden men vi ska ha nåt och leva av med. Hyra ut då eller stanna här om det drar ut på tiden men då vill jag göra om. Men jag vill inte bo så här i ett för stort hus och vill bo nära skogen och så katten kan bli utekatt. Var i väg med Marrta på ultraljud i dag och det gick bra hon hade inga valpar imagen så då har aborten lyckats. Men hon har mått dåligt av det här deppig och så och det kunde dom bli. Det känns så tråkigt att det skulle behöva gå så här bara för att den människan satte ner sin hane i min höga hage fast hon höglöpte och sen skrattar och säger att nu vet jag att han kan då. Hon hade trott att han inte dög till avel att hon gått på en nit igen men han är ju bara 9månader. Som veterinären sa 4st tjuvparningar i en och samma kennel på bara 3-4 år är inte seriöst. Och två på en vecka, ja då har man inte lärt sig något eller fattar inte något. Det som är huvudsaken just nu är att Marrta mår bra och hon kunde ju inte behålla dom hon är tre år och haft två kullar på raken och snitt sista gången för 8 månader sen. Och dessutom vägrar hon hjälpa till att betala aborten. Nej jag har varit för godtrogen och blåögd och inte lyssnat på varningar jag fått av många. Ja jag har då lärt mig nåt av det hela var aldrig snäll mot någon som man inte är säker på. Och huset blir nog sålt snart ändå längtar att få flytta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0