Ska flytta är så glad

Igår blev det klart vi ska köpa stugan i Flugbo. Vi behåller vårt och hyr ut det till Gabbe. Så nu sitter jag bara och fantiserar om hu jag ska ställa möblerna. Ja så mycket får vi inte plats med men tillräckligt. Lite stressande och börja packa bara men det fixar sig nog.


här ska jag bo och går jag bara en liten bit bakom stugan så finns storflugen där.




Stort och bra uthus


Gäststugan som finns där





snickarboa där får Jan vara.
 

 

 

   

Ja där bakom stugan en liten bit att gå ligger sjön så fint. Stor tomt 4600kv men allt är ju inte gräsmatta utan skogstomt med. Nu är det ju inte våra möbler heller så det blir ju lite annorlund när jag kommer med alla mina grejor jag som alltid ska ha så mycket men ska försöka hålla så där ungefär så det ser lite större ut.


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Grattis grattis! Kände du igen getterna?! Fotade vid Dammens! Var första gången jag åkte den vägen och jag såg tillsalu-skylten då...

Kramen!

Ragnvi

2010-08-29 @ 08:47:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0