Så glad

Dystert väder ute men inom mig är allt sol. Känner mig så glad att snart så är det slut på Jans hårt jobbande, 1maj börjar han sin tjänst och det ska bli så härligt han är inne på sin 11 dag och idag jobbade han förmiddag och nu ut i natt. Han är så trött så han somnar bara han sätter sig på kvällen. Han har haft en sådan otrolig tur som fått jobb utan att behöva stämpla en enda dag sen han blev utan jobb.



Grattis min goa gubbe älskar dig så efter 21 års äktenskap och tack för att du står ut med mig.


Kommentarer
Postat av: Mija

Ser att ni hållit ihop länge oxå, jag o gubben träffades 1987 o gifta sedan 1989, så åren går :-)

2010-04-15 @ 18:45:32
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0