Väntar

Ja jag går bara och väntar på att min dotter Lotta ska ringa och säga att hon ska åka in och föda. Hoppas hon får en flicka nu eftersom hon har en pojke redan. Det blir mitt sjunde barnbarn och Gabbe har inte börjat än undrar vad det slutar på för siffra när han sätter igång. Men han får nog vänta ett tag till tycker jag och sen underlättar det om han har en tjej också, som jag vet så har han inte det nu men jag vet inte allt. Jag får alltid sist reda på saker och ting, men så är det väl att vara mamma. I sommar har vi varit mycket i husvagnen och det blir nog ofta i vinter med för vi står kvar hela vintern.
Livias dop



Det var ett så fint dop av Livia Lilly Ann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0