Oh vilken envis unge

Ja vad ska man säga hon/han kommer ju aldrig ut, har väl det mysigt där. Jan säger att den kommer på måndag när han fyller år. Tycker så synd om Lotta hon mår ju så dåligt illamående spyr samandragningar ofta och länge. Jag vill se vad det blir snart, hoppar högt varje gång det ringer. Ja de kommer väl ut när det är dags de små liven som ska födas. Själv mår jag inte så bra håller på trappa upp en ny medicin och med den takten så får jag väl hålla på imånader innan den kommit dit den ska. Ont i huvudet utslag som kliar trött virrig det är bivärkningar som jag har. sover inte bra somnar fort sen vaknar jag igen. Ja och uppstressad hela dagarna utan anledning. Gnäll Eva är i farten. Stackars Jan. Foto Kaisa sturesson den sista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0