Ja då var det fredag igen

Huga vad fort veckorna går, hinner inte med riktigt snart jul. Fast först vill jag ha ett barnbarn till. Imorgon ska vi fira Elvis eftersom David var borta i torsdags. Han fick ett paket i förskott då när de var hit och lånade tårtbyttorna.



Ja detta är våra sex barnbarn.

och här inne döljer sig den sjunde. Jag är så nyfiken vad det är hoppas hon får nu snart i helgen eller så. Är kanske en envis tjej som tänker ligga kvar ett tag till. Jan ligger som vanligt och tittar på sport, nu är det damfotboll svenskarna får nog stryk mot Norge inte för att jag bryr mig.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Håller tummarna för Lotta!

Meen...tänk att Elvis blivit 3 år! Va´?! Så stor han blir! Var ju igår han föddes...fniss!

Livia...hon växer o knakar, det gör alla dina underbara barnbarn!

Igår var jag faktiskt till Carina i Alfta...det behövd jag, är lite mycket här just nu! Du o jag skulle också träffas tycker jag!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-05 @ 07:59:21
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Oj....så länge sedan jag var här, Janne tittar på fotboll hmm vet hur tråkig de är då.

Mera barnbarn....ni fyller kommunen ni, borde få en medalj :)

Sonens tatuering var såå gullig måste visa min son ;)

2009-09-05 @ 08:53:04
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Erika

Okej.. :) Då åker vi samma buss och bor på samma hotell! Det ska bli roligt att åka iväg en sväng, tur att hela tis kan spenderas på shopping! :)

2009-09-05 @ 17:50:11
URL: http://golinannaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0