Klago Eva

Jobbigt med hösten även om jag tycker att det är mysigt att tända ljus och så. Men det hjälper inte vill krypa in i en garderob och gömma mig känns det som. Försöker sträva imot men just nu känns det inte som om jag vinner. Tungt ikväll vete tusan vad jag ska ta mig till. Får nog krypa ner och försöka sova om det går och hoppas dimman lättat tills imorgon. Hatar när det är så här vill inte, orkar inte men vad ska jag göra hopplöst fall. Ja jag vet klagar som vanligt men svårt att låta bli orkar inte prata med någon om det lättare att skriva av sig Natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja du har nog rätt angående spökena ;) Kram

2009-10-11 @ 21:59:08
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Hoppas du fått sova!

Bara bra om du kan skriva av dig lite! Så har det blivit lite för mig med...sjukdom o elände...hur kul är det egentligen att läsa om det?! Men det är ju så livet ser ut.....

Vad stor hon blir Livia...sötar o sötare!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-14 @ 04:23:14
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0