lite av varje

Sover så dåligt nu men beror tydligen på en medicin som jag börjat trappa upp. Nu inatt som var höll jag på bli tokig sov nog bara två timmar riktigt. Ja vi får väl se om det ger sig har tagit en sömntablett nu som läkaren sa, ska ta tre nätter i veckan så jag sover ut ibland.



Härliga Gandhi hjälper mi att skriva ut på skrivaren snäll katt jag har eller hur.





Ja han blev nöjd med resultatet. Recept på regnbåge i ugnen som kom ut.



Så gullig bild av Elvis och Ella   foto Kaisa Sturesson


Hon är så bra på att ta bilder det här även Kaisa Sturessons bild som hon tagit gå in på hennes blogg och se hennes bilder kaisasturesson.blogg.se



foto Kaisa Sturesson den här bilden älskar jag



Den här med är jätte bra foto Kaisa Sturesson

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Håller helt klart med dig..din Kaisa är fenomenal! Just den där med Elvis i soffan...skitbra!

Synd att du inte kan sova..vet hur man mår då! Jag vågar inte ta nån sömntablett...alla dessa kramper jag har...

Kramen o en nospuss till sötkatten!

Ragnvi

2009-10-10 @ 07:46:26
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0