Som vanligt inget vettigt alls

Har så svårt att skriva något nu, vet inte var tiden tar vägen. Jo jag har ju hund igen och sen måste jag bry mig lika mycket om katten med. Ja så det finns lite att göra nu.

Han är så fin Gandhi både han och Zeke är ju röda så de passar bra ihop.


Nyfikna på varandra är de och Gandhi vill leka men det är ju Zeke som är boss.






Härliga barn Anki har och jag har ju fler härliga barnbarn. Ja härliga ungar alla
sju. Helt underbara

Ja klocka är över 24.00 och här ligger jag och lyssnar på en galen fågel, ska stänga av ljuset snart så kanske Jörgen tystnar. Ja som vanligt blev det ett virrvarr av bilder på barn och djur, Inte nåt vettigt skriver jag heller men har väl inget vettigt i huvudet nu mer då. Jan ligger och försöker sova eller också försöker han hålla sig vaken men då har han misslyckats helt haha. Nej nu ska jag försöka sova med om Jan stänger av tvn. Natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har pratat med vc om vaccinet oh om man har äggallergi så jag har fått tiden framflyttad och sen ska en läkare ringa upp mig på onsdag så han kanske kan fixa så jag får ta ett äggvite test elle nå eftersom det låter som att jag är känslig mot ägg. så vi får se vad han säger! Kram

2009-11-10 @ 10:45:39
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0