Dålig dag

Väntar på ett besked som gör att jag mår dåligt. När jag får det oavsett om det är bra eller dåligt så vet jag i allafall hur allt blir sen, men som det är nu orkar jag inte med allt. Varför ska allt behöva ta sådan tid alltid veckor och frågar man så blir det bara att har inte hunnit kolla än. Visst jag vet att man inte ska ta ut nåt i förskott men det gör man ju ändå när det gäller så mycket. Jag vill inte må dåligt men kan inte göra något åt det. Den enda glädje jag har nu är Zeke och även Gandhi de ger så mycket utan att kräva så mycket tillbaka. Utan mina djur så hade jag inte mycket nu när mina barn är utflugna. Det blir väldigt tomt när man är van att ha fyra barn men även det är på gott och ont. Gott är att man inte behöver passa mattider åt barn och föräldrar möten och sånt. Men livet känns tomt ibland. Idag är det en riktig klagodag hoppas det blir bättre med det, och dålig på att uppdatera bloggen är jag med. Hatar hösten som får ner mig så här, blir ju bättre när det blir lite vitt på marken som lyser upp.




Ja dessa mina två godingar myser i hösten dom som ni ser, tack för att ni finns

Kommentarer
Postat av: sara

hej tänkte höra hur det går med hundens behov inne går det bra eller händer det ofta olyckor inne!

Vi har precis skaffat hund det är därför jag undrar:)

2009-11-11 @ 22:00:06
Postat av: Ragnvi

Morning Eva o tack för dina rara ord hos mig!

Men nu blir jag orolig...för dig..du är väl inte sjuk?!

Kramen!

Ragnvi

2009-11-12 @ 06:40:15
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Eva Sturesson

Min hund är ju över ett år och han har bajsat inne två gånger innan vi förstod hans tecken när han ville ut. Men nu är allt bra. Till dig Ragnvi nej jag är inte sjukare än vanligt väntar ett viktigt besked ändå

2009-11-12 @ 22:01:18
URL: http://evasturesson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja sängen blir nog kanon! :)

Hoppas beskedet kommer snart! Tror inte att du beöver vara orolig över det! kram

2009-11-12 @ 22:37:09
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: margit

Vilka RARA GULLIGA djur du har! Skönt att ha dessa "små liv" och finna tröst hos dem och "gosa med"...Din gula gulliga katt påminner om våran Linus..han finns på många bilder i min blogg..

2009-11-20 @ 21:06:33
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0