Sitter här i Mohed i vår husvagn och njuter.

Sitter här i husvagnen och har det skönt, men men det är träningsläger för hundar som hyr stugor i helgen. Inget ont i det men vi får ont av det. Stej blir som galen någon löper han ligger allt för ofta och grinar efter dessa tikar. Man blir så uppstressad av honom. Toppen väder i dag och det lättar ju upp för solen ger så mycket.

    Godingen Gandhi i husvagnen.

Här är den skyldige som ligger och grinar efter brudar.
De flesta jag kollar in hos i bloggarna fotar en massa olika saker men hos mig gäller barn och djur. Men det här är mitt intresse. Ja det blir ju val eu palamentval men hur friden ska man kunna gå och rösta tycker inte jag vet vad partierna står. Troligen är det väl jag som missa var de står eller så är det dålig info. Vet katten inte hur jag ska göra borde rösta men vet inte på vem. Nu skulle jag haft hjälp av dig Carina Goldies matte. Nu börjar en film som jag ska se trevlig helg om någon läser det svammel jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Trevlig helg! :)

Ja det går fort så snart ska jag väl föda ;). Vi hade ju philip men det känns inte helt rätt så vi får fundera vidare :/

Kram

2009-05-22 @ 23:57:06
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tjena! Härligt med brudarna runt Stej förstår jag, hi, hi!

Hm, jag har inte ens tänkt på EU-valet...noll intresse!

Och magen är fortfarande jobbig!

Kramen!

Ragnvi

2009-05-23 @ 14:16:19
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0