Rapport från Mohedscamping.

Oh fick reda på att det var cruising i Söderhamn, såg två snygga bilar här på campingen de skulle nog dit. Vi är ju bara 15kilomer därifrån. Men nu har vi druckit en varsin öl till kvällsmaten. Men det blir ju i Bollnäs sen längre fram. Mår si så där ska på fest på Lördag som kommer 50års fest. Fast det kommer tydligen runt 100 personer hugaligen, jag som får ångest för mindre. Men vill så mycket ut och ha roligt så jag SKA ta mig dit Jan, Lasse och Karin ska med också tar hjälp av dom. Hoppas det blir kul, synd bara att dalmasen Patrik fyller år på lördag han med så då kan vi inte åka till Mora. Så synd.
      Här bor vi nu nä men ofta. Tidigare ikväll kom det störtregn och åska mitt ovanför oss. Mysigt fast otäckt på samma gång, nej nu fortsätter Robinsson

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja den växer å växer! :).

Men ni kanske vill komma helgen efter det till oss? Tänkte om vi skulle ha kalas för Patrik då. :)

Hoppas ni med har en mysig helg! Kram

2009-05-23 @ 21:59:43
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0