Orolig mamma

Jag ringde Gabbe tre gånger på mobilen och han svarade inte, det brukar han göra. Ja så då blev jag hysteriskt orolig bara för att han krockat en gång. Ja till sist svarade han då var han ju och spelade innerbandy som han alltid gör på måndagar. Jag är ju helknäpp när det gäller mina barn. Imorgon ska vi till husvagnen igen känns skönt
ja vad mer har jag gjort idag, Hoppas bara på skapligt väder imorgon skulle vara skönt att sitta ute. Ja inte har jag mycket att skriva om men glad är jag att Hellmyrs går över till Bollnäs. Natti

Kommentarer
Postat av: Carina

Hi,hi....gissa hur de känner på andra sidan kommungränsen, spännade att se derbymatcher igen ;)

2009-05-12 @ 21:13:49
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Du är absolut inte helknäpp....bara normal...Jag är precis likadan.... Det batyder bara att vi bryr oss... ;o)

Kram på dig

Margaretha

2009-05-16 @ 18:53:05
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0