Trodde jag skulle dö

Har varit yr som bara den, men idag på efter middagen att jag skulle bli tvungen att åka in på sjukhus. Jag var yr blev spysjuk och en hemsk huvudvärk. Låg bara trodde ett tag att det var hjärnblödning eller stroke. Nu känner mig mycket bättre men yrseln är kvar. vi som skulle till husvagnen men om jag är pigg åker vi imorgon. Har något att se fram i mot och det är midsommarafton när vi ska fira med nära och kära. Det trodde jag inte tidigare i dag när jag låg och trodde att det var kört med mig. Ja nu tycks jag överleva vet inte om det är en biverkan av en medicin jag nyss börjat med tror det. Men man blir rädd när man blir så här det jag tänkte på var tänk om jag får en hjärnskade och blir ett kolli det vill jag inte. Då är det bättre att få lämna denna jord. Men så blir det nog inte. Natti måste sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0