jaha jag lever inget arv än.

Jag lever även idag, var yr på förmiddagen men nu mår jag mycket bättre. Slutade ta medicinen i går så troligen var det biverkan av den. Mycket vanlig biverkan står det på pappret som följer med är yrsel och på mindre vanlig stog det huvudetvärk. Ja det känns bra nu när jag mår bättre men inte en till jag tar av den. Nu sitter jag här i husvagnen med katt hund och en lite surtrött gubbe. Säkert är det jag som tjatat och gnatat så han är trött och butter. Ja nu blir det kort vecka också skönt för alla som jobbar och jag måste till kilafors på graven och göra fint.Jaha

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men hej Eva! Det var ett tag sedan vi "sågs"! Men fy vilka biverkningar..men går dom inte över efter ett tag? Fast jag förstår om du inte orkar med dom.

Så ni "bor" i Mohed igen...kanske får ni besök nån gång i sommar!

Kramen!

Ragnvi

2009-05-19 @ 06:08:31
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-19 @ 06:11:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0