Ihusvagnen i Mohed

Vi har haft det skönt i husvagnen, inte bara vi utan Stej och Gandhi med.

  Här väntar de på att husse ska få in rätt kanal animalplanet.


   Gandhi får äta på bänken för annars äter Stej som har förnamnet hungrig upp hans mat innan Gandhi ens hinner blinka.  Här trängs jag och Jan på nätterna bra fjädring i madrassen i alla fall
  Jag var dum nog att kliva upp ur min stol i solen och då stals den



Puss på dig. Som sagt ska dit i morgon igen och det känns bra. På söndag ska vi hem och fira Ängla som fyller 5år. Tiden går så fort vi köpte paket idag hoppas hon blir glad. Det har varit mycket födelsedagar nu ett tag sen blir det Patrik 30maj Noah 30 juni. Nu ska jag lägga mig och vila huvudet en stund känns lite överbelastat.

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, vad mycket jag hade att läsa ikapp här....grattis,grattis :) och hur är det med Janne :/

Men så ni frestar mig med husvagnlivet ;)

2009-05-09 @ 21:29:14
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0