Hemma igen

Ja nu är vi hemma igen och det känns bra det med. Jag mår ganska dåligt och då är det skönt att vara här hemma. Så har jag lagt in lite kort som jag hade på båda kamerana. Orkar inte fota så mycket nu mer.
    Anki hade köpt ännu en ny napp och försökt få henne att ta den, den satt i munnen en stund sen flög den som en pil ur munnen. Så stor hon blir lill fisan Livia.



Visst är hon söt
  Tror att Gandhi sitter och undrar om det finns nå högre makter där uppe.

  ni ser han tittar igen.     Vi har köpt en kattbur åt Gandhi att ha vid husvagnen så han kan vara ute med oss.
  mmmm grillat stej vill tydligen ha han med.

Men vad gör Jan tagen på bar gärning han smygäter jaha det är därför det blir så lite kvar.
  
Han visar att det är bara en 2.8 han dricker

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Så underbart det ser ut från Mohed!

Min väninna Marita o sambo har köpt sig en liten vagn i år, dom var också i Mohed i helgen!

Kramen!

Ragnvi

2009-05-27 @ 09:36:47
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så ni fresta med husvagnslivet....jag som inte ens har vårstädat vagnen ännu.

Nu har du mitt svar om EU valet....ja lite vinklat kanske, men vad väntar du dig av en aktiv sosse ;)

2009-05-27 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0