Ingen bebis

Nej Hon har inte anlänt än, skulle varit här i onsdags. Denna väntan så fort telefon ringer tror man att nu ska hon in. Jag försöker roa mig med annat i väntan. Face book inte har jag fattat vad det var men nu är man fast det roligaste jag gjort på länge. Är ni inte med så tycker jag att ni ska gå med. Fast man sitter där ofta och får nya vänner. Och hittar vänner som man inte träffat på länge. Jag har börjat leta mig ut lite också och det går skapligt. Har ju oftast legat i sängen på dagarna. Vet inte om jag skrivit det men 11mars firar vi 20års bröllopsdag. Då ska vi ut och äta. Nä nu vill jag att Anki ringer att hon ska in.Jag hör av mig när hon kommit ut.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej Eva! Du verkar säker på att det blir en "hon"?!?! Vet du eller?

Jo, jag ska genomgå strålbehandling tyvärr....

Kramen!

Ragnvi

2009-03-06 @ 21:54:01
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0