Äntligen har hon kommit 10 dagar sen.

Halv fyra åkte vi och hämtade flickorna för Anki hade värkar. De åkte till Britt med hunden sen till Hudiksvall. kl tjugo minuter i åtta föddes hon. Hon hade navelsträngen runt halsen annars var allt bra med henne. Det var några nervösa timmar för mormor Eva men jag fick ju hålla mig lugn för flickornas skull. Och jag måste ju skriva GRATTIS FAM: STRÖM.Jag längtar så efter att få se henne. Oh så roligt det ska bli för Julia och Ängla att träffa sin lilla syster. Nej nu är jag trött och ska se lite på tv och sen sova. Och nu fick jag med. att Livia var 51 lång och vägde3490

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Stort GRATTIS till Er alla! Så skönt att hon äntligen kom! Hoppas allt går bra i fortsättningen också!

Du får fota underverket o visa oss!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-15 @ 05:41:24
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

GRATTIS

till mormor och hennes stora familj!!!

2009-03-15 @ 09:28:01
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0