Rätt färg

Vi har varit i husvagnen från i onsdags tills idag. I morgon ska vi väg till Mora och gratta  Patrik som fyllde år förra helgen. Jag njuter så av att vara i husvagnen då mår jag mycket bättre. Nu du Carina har vi köpt en klätterställning i de rätta färgerna till katten.snygga färger eller hur Gandhi är en sann diggare av bgiff han. Första kvällen regnade det men vad gör det, man sitter och slöar till regn som smattrar på taket. På måndag kväll åker vi igen till husvagnen troligen säljer väl huset snart vi och flyttar ut i vagnen. Fast det vore nog både dumt och svårt för jag har så mycket prylar. Jag har gått promenader med Stej vet inte vem av oss som flåsar mäst. Idag satt jag och solande en stund innan jag packade ihop.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hi, hi! Var då den skönaste ställning jag sett på länge!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-07 @ 14:45:28
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0