Jag trivs ...

Jag trivs ganska bra med detta väder då kryper jag ner i min säng och myser. Jag har gjort några avslut i dag som känns bra nu. Det var saker som tog mycket energi av mig, så nu känns allt bättre. Borde gjort det här för länge sedan så hade jag inte varit så här nu. Ja livet är inte lätt på något sätt men man kan ju göra saker så det blir lite bättre. Mina härliga flickor satt i vår bil en dag och låtsades köra

Ja som vanligt har jag inget vettigt att skriva om känns tomt. Ja vem vill läsa mitt pladder men känns bra att skriva av sig. I september ska jag och Jan till stockholm bo på hotell blir kul hoppas jag. Nya husvagnen är jag helnöjd med rymligare och vi är ju där rätt ofta så det var bra att vi köpte ny, Nä nu ska jag sova natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja jätte skönt..men han har små ljusa utslag eller fläckar på mage och rygg som knappt syns...kanske var tre dagars febern iaf?

2009-07-10 @ 18:24:24
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0