Allt och inget

Ja det är trögt på bloggfronten nu mer, får inte till det alls nu mer. Jag mår väl lika som sist men ska försöka att inte beklaga mig så hemskt. Händer inget just nu för mig är så svårt att ta mig för nåt. Imorgon är det ju grillnatta men dit ska jag inte det vet jag iallafall, hatar när  det inte finns plats att röra sig på. Förra året var vi ner en liten stund men sen fick jag nog. Kul är det ju att träffa folk som man inte sett på länge men det överväger inte det andra. Sitter i Mohed just nu och här duggregnar det fast det spelar ingen roll för det är ju mysigt att sitta inne här och bara vara med.

Jag hittade den här bilden på Gandhi och nu ser man vad han växt här var han inte ens ett år det fyllde han 2maj. Han är så go och så skönt att ha honom nu när man inte har Stej. Ja det är lite annat att ha katt än hund lite enklare med katt, men de har en egen vilja och den rår man inte på. Allt är på hans villkor. Men det är bra det.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Ja en liten katt är bra meducin mot nedstämdhet.... Man blir så harmonisk i själen av att sitta med en liten spinnande misse i knät....

Kram på dig

Margaretha

2009-07-27 @ 17:09:09
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0