Livet är inte enkelt

Och då tänker jag inte bara på mig själv. Ragnvi en bloggkompis som jag även känner sen förr, har det jättejobbigt nu på grund av canser. Och många andra har det jobbigt på ett eller annat sätt. Många får hjälp och stöttning medans andra inte blir förstådd alls beroende på vad fel man har. Jag tycker alla borde försöka sätta sig in i hur det är att vara sjuk en dag hamnar man kanske där själv. Många förstår inte alls kan utrycka sig som att det syns inget fel på hennne eller han tänk om de visste vad just den personen lider och ofta har ett rent helvete allt syns inte utanpå. Ute bland fok försöker man se glad ut men det är bara en mask man sätter på sig Tänk på det

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Goa Eva! Tack för din fina kommentar hos mig och för dina rader här! Så riktigt o viktigt du skriver!

Jag mår bättre idag...kommer o går du vet.

Kramen!

Ragnvi

2009-01-17 @ 20:55:15
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Kloka ord Eva...allt syns inte utan på, så är det ofta och många dömmer efter utsidan.

Det är skönt med vänner som bryr sig när det är jobbigt och det tror jag Ragnvi känner att vi verkligen tänker på henne.

Och tack för grattningen, gulle dig :)

2009-01-18 @ 12:08:57
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tack för inbjudan men tyvärr kan jag inte imorgon. Men gärna en annan gång! Kom ihåg o fota o berätta sen!

Kramen!

Ragnvi



PS. Hur är det med Anki o magen?

2009-01-20 @ 22:22:36
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0