allt om ingenting

Ja vilka grejor som lyste upp himlen och lät nå hemskt. Visst tycker jag det är fin att titta på men de senaste åren har jag börja tänka på alla epileptiker och hundar som mår dåligt av det. Och dessutom står vi och bränner upp en otrolig summa pengar medans folk svälter det känns inte bra. Tyck gärna att jag är en gnällkärring men det här är min åsikt. Imorgon blir det husvagnen mysigt bara få vara inte känna nägra krav. Gandhi åkte hem till Gabbe i dag han är härlig vi ska ha deladvårdnad om honom när Gabbe är och jobbar eller ute så får han vara med oss..
Här sitter han och tittar på Jan inne i duschen.













Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tack för grattiset Eva! Och ha det så bra i vagnen!



Nej, jag är rent ut sagt skitdålig nu...inatt bara grinade jag hela natten o vankade omkring...

Kramen!

2009-01-02 @ 18:18:19
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Undrar om inte hunden löper....

Kramen!

2009-01-05 @ 06:38:03
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0