mår inte bra

Var till min läkare i dag och fick ännu en ny medicin. Mår inte bra och det finns väl olika orsaker till det. Nu kan vi inte åka till husvagen de närmaste veckorna för Anki ska ju ha barn snart och då får vi8 rycka in och ha flickorna. Håller på tittar efter husvagnsplatser till sommaren får se om vi hittar nån trevlig. Men då måste jag vilja ta mig ut också och inte bara sitta här. Alltid när jag börjar må bättre så händer det något som tar ner mig igen. När Gabbe krocka med lastbilen och en massa andra saker.

För mig som inte har så mycket att göra betyder dessa två mycket. Katten Gandhi hade min son förr men det fungerade inte för han jobbar långa pass, och vi tycker så mycket om honom och vill inte att han skulle hamna hos någon okänd.
Han berikar vårt liv.

Kommentarer
Postat av: Carina

Tänk dig en sjö och fina stränder...sitta vid vagnen och mysa med Janne och djuren, fåglar som kvittrar och inte en mygga.....drömma kan man ju alltid ;)



Hoppas att det vänder för dig snart igen Eva.

Hi,hi så Gandi har landat hos er nu :)

2009-02-10 @ 22:41:58
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0