Trist som vanligt

Ja då har ännu en dag gått, och inte får jag något vettigt gjort heller. Jan har jobbat i dag mellan 0.700-16.30. Jo jag har ju varit på bergsmeditation idag sista gången före jul. Det är faktiskt något jag tycker är väldigt givande. Annars har jag,Zeke och Gandhi roat oss själva. Blir ju inte nå länga promenader med honom.



Gandhi beundrar sig själv i spegeln han tycker nog att han är snygg





Och denna goding är liten men han agerar polis här hemma nu tror nog att han är en mycket större hund än han är. 1.9 kilo och så tuff.

Imorgon fyller Lasse Larsson 50 år i Herte så vi ska dit och gratta gammelgubben haha. Hälsa Grattis Karin om du läser det här. Vi vill ha kaffe när vi kommer.

Ja så då får man ut och träffa nån imorgon, Jan ska valla runt mig på stan först. Som vanligt har jag inget att skriva om men ska bums ha en blogg är ju lite knäpp så då blir det så. Tur man har hunden så man kommer ute en vända varje dag annars skulle jag nog inte gå ut just nu grått tråkigt väder.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja visst är hon ? :) Hon har börjat le mer och mer och skratta med :). Snart är det juuul! =) Kram

2009-12-08 @ 10:26:26
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Tack för dina goa rader hos mig! Nej, inte hade jag trott att detta året skulle bli så jäkligt som det blev! Får väl hoppas att nästa blir lite bättre...?! Men mina strålskador förpestar livet!

Otroligt fina sköningar du bor med...dom fyrfota alltså...eller ...jo Jan är skön han med!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-13 @ 06:47:45
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0