Mora

Ja igår var vi till Mora och hämtade en soffa som Gabbe skulle köpa på möbelrondellen och vi följde med och fick träffa Lotta och Noah och naturligtvis Patrik för han jobbar ju på möbelrondellen. Och hör och häpnad tror ni jag kunde låta bli och handla nähä. En fin lampa kom med hem men den var så billig ju, och så beställde vi ett nytt soffbord. Det lönar sig att åka till Möbelrondellen och handla för samma saker här i Bollnäs är mycket dyrare. Ja så om tre veckor får vi bordet. Hoppas Lotta har fått barnet då. På lördag är det lyskväll på mohedscamping med buffe och musik så då ska vi vara i husvagnen.Ja sova i den men vara med på buffen och dansen. Eller ingen dans för mig jag lyssnar nog bara. På dan ska vi på Livias dop mys värre den dan.  Fick in på akuten i måndags troligen ett gallstensanfall och ont gjorde det, fick en spruta sen släppte det men som tur var fick jag två suppar med mig hem för 23.30 var det kört igen då hade sprutan gått ur kroppen. Jag åt tre kokta ägg dan före men har inte haft nå problem förr. Får väl passa mig lite nu då med vissa saker. Annars mår jag bra, men vill inte uppleva gallstensanfall igen. aja vad ont det gjorde. Ja jämna plågor ska det vara är öm imagen ännu efter det.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva o tack för dina rader hos mig!

Gallproblem...fy sjutton! Jag opade bort min för några år sedan...tack o bock!

Spännande med Lottas bebis!

Kramen!

Ragnvi

2009-08-31 @ 06:25:57
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Hur mår gallan?!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-01 @ 10:33:02
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0