Sugen på nåt sött

Sugen på nåt sött kan nästan göra vad som helst för att få nå. Men vågen säger nej nej. Förr kunde man smyga in till Gabbe och sno lite, minns en gång när jag smög fram till hans säng för att se om det fanns nå gott, han vaknade och blev skiträdd när han såg mig stå där och leta. Nu har jag ingen hemma som har godis synd.
Här har vi en söt sak våran Gandhi men han kan jag ju inte äta upp.   Här är en goding med 10år är han och lika tokig som matte.
  Lilla Livia henne skulle man kunna äta upp. Foto Kaisa Sturesson


Nej får ta en runda i köket och se om jag hittar nåt gott.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja kanske det :)

2009-04-28 @ 22:42:59
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0