Jag borde inte.....

Fast vad tusan. Tänk er att sova och vakna bredvid mig, har nog inte tänkt på att jag ser ut så här. Helt osexig haha. Stackars min Jan han måste bli rädd varje morgon när han vaknar.


Jag har sömnapne och är tvungen att ha denna hemska apparat. Jah får inte luft så blodet blir inte syresatt. Det är gräsligt när man ska på en kurs eller nå och ta fram denna sak men jag brukar säga stå ut med mig som jag ser ut eller hör mina hemska snarkningar. Men man känner sig inte atraktiv på nå vis. Det går att operera men det blir lika igen sa öronläkaren.
Och använder jag den inte så riskerar jag högt blodtryck och hjärt och kärlsjukdommar. Men jag hatar masinen. Men man ser gräslig ut tänk om nån som hade en sån här träffade en ny kille och sätter på sig den första kvällen haha. Nu är min gubbe van har haft den 2-3år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0