vi firade Elvis idag

Vi var och firade Elvis idag. Han ville inte öppna nå paket för det räckte för honom att det var andra barn där. Ja men vi tog fram rutschkanan sovm vi och Anki och Jim med barn, Lotta , Patrik och Noah och Gabbe hade köpt oh vilken lycka för honom. Han blev jätteglad tur det. Vi fick en jättegod hemmagjord tårta som David och Kaisa hade gjort, den gjordes som en tracktor med släp en stor och fint garnerad.


Vi kom ju sent så de andra som varit där hade åkt hem eller gått hem en del.



Hoppas Kaisa lägger ut den underbart fina och goda tårtan i morgon, tack för en härlig dag.
Gabbe håller visst på att spara skägg vad det ser ut som.



Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Vilken härlig dag ni hade!

Ha en bra dag idag också!

2008-09-09 @ 08:12:31
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lena Malmmyr

Hej Eva.

Det har tagit mej lång tid att komma fram till hur jag svarar. Är ny på bloggen!! Hoppas att du nu får mitt svar. Så jag gör rätt. Fick mej en åthutning av Josefin idag. Roligt att Josefin och din son känner varandra. Hon är underbar, tycker jag.

Blev jätteglad när jag fick svar från dej. Du var faktiskt den första som svarade.

Skickar det här nu och ser om det funkar.

Hälsningar Lena

2008-09-09 @ 16:09:44
URL: http://blogg.se/pensionist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0