Nu hemma igen..

Nu är vi hemma igen efter några härliga dagar i Mora. Vi ska åka dit och ställa upp husvagnen 1/10 för vintern. Då kan vi åka hit och träffa Lotta, Patrik och Noah. Jag kan inte sova borta ännu en konstig egenskap hos mig, jag vill vara för mig själv en stund på kvällen och bara varva ner och sen sova. Jag tror jag alltid varit sån men förr tvingade jag mig själv ibland. Och det känns så bra att bara få åka iväg någon dag ibland och lämna allt här hemma och bara vara borta ett par dagar. Och tänk att få träffa Noah kanske lite oftare det känns bra och få höra Patrik han är bara så härlig med sin humor.


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Låter bra det där med husvagnen i Mora över vintern! Nära till fjällen o allt!



Du, jag blev bjuden till dig på ljusparty...vet du om det?! Eva i Trönö mejlade mig...KUL!!

2008-09-13 @ 09:05:36
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Nepp, bidde inget köksbord - var sålt...

Idag ska jag iväg med jobbet o äta 50-årsmiddag på Axmar Brygga, bilder kommer sen!

Ha en bra dag!

2008-09-13 @ 12:18:05
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Mora låter mysigt det...rekomenderar Anders Zorn

museumet :)

Visst är det hemskt med migrän...sprutor hjälper inte på mig :( det enda som hjäler är stopiller Indumen och oftast är det tre dagar som det sitter i.

2008-09-13 @ 23:48:35
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0