Gandhi och jag.

Jag har varit och lekt med Gabbes katt ikväll. Gabbe jobbade 14 timmar idag och jag tyckte så synd om Gandi. Han blev så glad när jag kom och lekte med honom. Gabbe började 08.00 i morse och jobbade till 22.00 så det var långt för en stackars liten misse. Han jamade så glatt när jag kom han är ju så go.


Han är så mysig jag tänkte ta hem honom ikväll men Gabbe vill ju ha honom hemma imorgon när han är ledig. Jag skulle vilja ha en hel gård full med djur. På måndag ska jag gå på seans med Terry Evanns. Han är bara klockren, vi var iväg för några år sedan med och den första som fick ett budskap var min Jan och allt stämde så bra. Hoppas på en lyckad kväll då.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon o HALLÅ!! Seansen - hur gick det?!?!?!

2008-09-20 @ 07:45:24
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0