Terry och bergsmeditation.

Det var bra när vi var på Terry Evans på måndagskvällen. Och på tisdag började jag på Bergsmeditation hos Sussi på Sussis harmoni. Hon har ju gått den utbildningen hos Terry och även mediala utbildningen. Det kommer att bli spännande fortsättning på bergsme.. för det var det redan första kvällen. Det är något som jag behöver jobba med. Lotta,Patrik och Noah var ju hem med då, så har väl nån bild från det.


Jag hann inte fota så mycket då var lite stressigt med allt.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Äntligen!!!!!

Slår mig en sak just nu...alla dessa underbara små människor är en del av dig Eva! Vilken härligt stor familj du har!

2008-09-25 @ 21:50:53
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Linda Sjöberg

Hej Eva.. ja håller med dig.. Kaisa är verkligen duktig med både datorn o kameran.. hon har ju gjort fantastiskt fina bilder på en de smycken åt mig också.. dom ska läggas ut på shoppen inom kort..och min blogg blev jätte snygg tycker jag. Kul att du gillar mina smycken. =)

2008-09-26 @ 08:46:23
URL: http://www.designbyl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0