Sjuk!

Som vanligt har jag tagit en runda med möblerna. Snart hittar jag inget eftersom jag flyttar på allt. Det blir en liten kick av det men sen efter en stund blir allt som vanligt igen. Både Jan och jag är förkylda och mår inte så bra jäkla hosta som kan ta dö på en, därför måste jag göra något hela tiden för att slippa känna att jag är sjuk.  Imorgon fyller Elvis 2år men vi ska fira honom på söndag istället, det blir så sent innan alla slutat jobba och kan komma. Inte kom vi väg till Mora heller den här veckan eftersom vi är sjuka. Pratade med Lotta och Noah var också sjuk så det blir nästa vecka istället. Just nu längtar jag tills Sussi på lilla gröna får hem sina grejor från mässan oh va mysigt Indisk stil. Sen indiska slog igen här har jag längtat så och varit in på indiska på andra ställen som Hudiksvall. Men ska bli så spännande att se vad hon får hem. Nu ska jag sluta surra. Just ja Noah hade skickat ett film snutt på sig själv idag till morfar där han sa jag älskar dig flera gånger sa han det gofisen vad vi längtar.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Gratt o krama stooora grabben från mig med! Så fort det gått!

Men du, Sussis lilla gröna; vad är det?! Ny affär eller?

Tror jag ska besöka dig o kika när du mixtrar med dina foton! Verkar så kul!

2008-09-03 @ 06:45:31
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänkte ge ett enkelt tips ang. hostan speciellt om den kommer när man ska sova. Smörj vick under fötterna och på med ett par strumpor. Hostan försvinner (förhoppningsvis) Det funkar varje gång på mig och min dotter. I alla fall om det är rethosta.

2008-09-03 @ 07:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0